lördag 7 april 2012

Felnavigering?



I morse vaknade jag av ett oherrans oväsen. Jag hörde en kvinnoröst som svor och spottade ur sig eder å det grövsta. Ljudet kom bortifrån skogen.  Jag skyndade mig ut för att ta reda på vad som var å färde. Borta i skogsbrynet såg det inte riktigt ut som det brukade, det såg ut som en stor "reva" bland granarna. Vid det här laget hade rösten tystnat och ingen människa syntes till. Mysko! Den enda ledtråd jag hittade till mysteriet var en gammal kaffepanna i koppar och en halvt sönderriven karta till Blåkulla.


18 kommentarer:

  1. Hon måste ha kraschlandat den påskkärringen:)
    Ha en underbar påsk!!

    SvaraRadera
  2. F´låt Ruben! Det var nog jag! Min balans är inte vad den har varit! Hoppas att du får en fortsatt glad påsk, trots händelsen! Det ska jag ha! :) Mia

    SvaraRadera
  3. hahaaaaa, ja, det kan bli häftiga uppvaknande ibland :=)

    Önskar dig en skön helg och en Glad Påsk!

    SvaraRadera
  4. Hi, hi... dagens bästa, nu kan jag lugnt navigera till jobbet om en stund med ett brett leende :)

    Pssst... du tog väl han dom kaffepannan?

    Ha en fin påsklördag! /Bea

    SvaraRadera
  5. Är det nån tröst att det har snöat på Hisingen med....

    SvaraRadera
  6. Det var väl som vanligt en missvisande GPS
    Ha en fin påskhelg
    maggan

    SvaraRadera
  7. Jag tror att hon fick snö i maskineriet... eller så krockade hon med jultomtens släde?

    Hoppas eländet töar!

    SvaraRadera
  8. :-D Underbart! Tror som Anna Vattenkanna, måste vara en krock med tomten.
    Ha en underbar påskafton!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  9. Idag fick jag äntligen lite snö till mina snöbilder.
    Toppen glad är jag.
    Nu skall vi äta påsklunch i nya uterummet för solen skiner.
    Glad Påsk på dig
    Annika

    SvaraRadera
  10. Den stackaren, hon vet inte vad hon gick miste om!

    SvaraRadera
  11. Men, vilken tur att du hittade min kaffepanna...är så kaffesugen...å ingen panna har jag...tar en sväng förbi på hemvägen...
    GLAD PÅSK önskar Påskkärringen

    SvaraRadera
  12. Haha, rolig du Ruben:)
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  13. Hmmmm... din fru har varit hemma de senaste dagarna?
    Glad Påsk!!!!

    SvaraRadera
  14. Kollade du under granarna? (Men nu är det väl för sent att hitta någon där.)
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  15. Undrar om hon kom fram till Blåkulla. Hon verkar gjort en riktig kraschlandning. Trodde påskärringarna hade GPS nu för tiden :)

    SvaraRadera
  16. *SMILER* håber den vildfarende når sit mål ;0)

    Knus Dorthe

    SvaraRadera