torsdag 4 mars 2010

Spegling




Mexico City

15 kommentarer:

  1. Hejsan Ruben!
    Vilka speglingsbilder! Bild nr 1 är verkligen flerdimensionell tack vare olika avstånd på speglande hus!
    Ååååhh så ROLIGT att du visar bilder därifrån!/Anja

    SvaraRadera
  2. ps
    Jag har tittat bakåt på dina inlägg och jag nästan svimmar! Så fantastiska bilder! Vilken resa!
    /ds

    SvaraRadera
  3. Speglar, dubbleringar. Kanske skulle jag smälla upp en stor spegelvägg och göra min lilla trädgård till en halvstor.... fast å andra sidan skulle det bli dubbelt så mycket ogräs...

    SvaraRadera
  4. Fina speglingar, du har ögonen med dej.

    SvaraRadera
  5. Gillar andra bilden! Grönska i flytande form:)

    Rebecca

    SvaraRadera
  6. Spegling av ögonblicket!

    SvaraRadera
  7. Läckert! Med speglar/speglingar är intressanta som vi skulle kunna använda mer av.

    /Charlotte

    SvaraRadera
  8. Ojojoj, vilka fina bilder!!!

    SvaraRadera
  9. Vackert.... men mitt praktiska jag undrar över övre bilden.... Ser ut som om `speglarna´ sitter fast med nån slags stag o lutar ut från väggen.... Vad är det för nåt? Solceller? Men i så fall blir det väl fel vinkel? Hjärncellerna har gått i strejk.... Snälla.... berätta...
    Ha det himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  10. Hej, nu har jag frossat bland dina fantastiska inlägg.
    Vilka underbara bilder!
    Trevlig helg, Petra B.

    SvaraRadera
  11. Tänk att få ha sett det med egna ögon! Vilka foton, Ruben! Fantastiskt.

    SvaraRadera
  12. Vilken otrolig spegling - underbart!
    Ha ett skönt veckoslut! /Bea

    SvaraRadera
  13. Välkommen hem igen! Här har hänt en hel del sedan jag var inne senast (har haft mycket annat omkring mig). Jag har som hastigast bläddrat igenom dina bilder. Underbara!!! I eftermiddag ska jag ta mig en tur genom dina senaste inlägg i lugn och ro. Nu väntar fåglarna på mat.

    SvaraRadera